سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 11

خورنیوز:استاندار اصفهان گفت: رویکرد دولت نهم در زمینه حمایت از نخبگان، ‌تحقق اندیشه‌های امام و رهبری در عرصه جوانان است و شخص رئیس‌جمهور در این عرصه با سیاست‌های راهبردی سرمایه‌گذاری‌های بسیاری کرده ااستاندار اصفهانست.

به‌گزارش خبرگزاری خورنیوز از اصفهان،‌ سید مرتضی بختیاری شامگاه یکشنبه در نشست صمیمی با تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) در زمان جنگ مهم‌ترین‌، حساس‌ترین و سخت‌ترین کارها را به جوانان می‌سپردند، افزود: امام راحل (ره) در زمان جنگ با تاثیر‌پذیری بسیار از پیامبر اکرم (ص) کار‌های جنگ را به جوانان واگذار کرده بودند و این را در سن فرماندهان رشید دفاع مقدس به‌خوبی می‌توانیم مشاهده کنیم که بیشتر آنان بین 19 تا 25 سال سن داشتند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هم در سفر به سمنان بر حرکت و تلاش جوانان تاکید بسیاری داشتند و این حرکت جوانان باید در جهت ارتقای جنبش نرم‌افزاری باشد.
بختیاری با تاکید بر اینکه باید گفتمان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در عرصه جوانان عملیاتی شود، تصریح کرد: امروز صحبت‌های رئیس جمهور هم در جهت حمایت از جوانان و نخبگان در کشور است و این در ‌حالی است که نسل اول انقلاب کم‌کم باید جای خود را به نسل‌های بعدی انقلاب در سمت‌های اجرایی و مدیریتی کشور بدهند.
وی به تلاش‌های جوانان به‌پیش از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت:در آن زمان با وجود سختی‌های بسیار، اکثر جوانان همیشه در سایه ولایت حرکت می‌کردند و تمام خطرات این راه را به جان می‌خریدند و حال که همه شرایط فراهم است،‌ باید مردم وجوانان از این فرصت به‌دست آمده نهایت استفاده را ببرند.
استاندار اصفهان افزود: در کشور ما حرف اول را جوانان و مطالباتشان می‌زنند،‌ اما این خواسته‌ها باید با ادبیات خاص خودش مطرح شود.
وی به پویایی جوانان اصفهانی اشاره کرد و اظهار داشت: نوآوری و خلاقیت در میان جوانان اصفهانی حرف اول را در سطح کشور می‌زند.
استاندار اصفهان، پس از سخنرانی خود در دل‌ها، ‌مشکلات و خواسته‌های تشکل‌های دانشجویی را شنید و به آنها پاسخ داد.
بیشتر مشکلات تشکل‌های دانشجویی، نبود سرویس‌ ایاب و ذهاب مناسب، انتقاد به سطح علمی دانشگاه‌ها،‌ جذب دانشجو مضاعف در دانشگاه‌ها و نبود امکانات برای آنان، شرایط سخت عضو‌گیری در کانون نخبگان بود.
در این جلسه، روسای دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، آزاد نجف‌آباد، آزاد خمینی‌شهر، ‌آزادشهر مجلسی،‌ معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار و تشکل‌های دولتی و غیردولتی حضور داشتند.


 نوشته شده توسط رسول ایزدی در سه شنبه 87/7/9 و ساعت 2:10 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم

خورنیوز
مدیر وبلاگ : رسول ایزدی[517]
نویسندگان وبلاگ :
محسن فیروزی (@)[4]


www.khoornews.com

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 144
مجموع بازدیدها: 474282
جستجو در صفحه

صفحات اختصاصی
لوگوی دوستان
خبر نامه